Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

,

About Me

My photo
ip0h, perak, Malaysia
for the short,,,i'm aizad azhar.. 21 dis yer... if u be nice to me,,i will be nice to you :D

"P" to "P" and "P" againnn ????

assalamualaikum \(^ o ^)/
heeeee :D
macam biase laa "eh,dh lme tak update blog ni" "dah berkulat dah blog ni"
dah malas tu kan,,ngaku je laa malas nk hupdatee!!
(*(o0)*)V peacee


p to p and p again??
tu laa title aku paling huduh kan
ahahaaa,,,kesah??


sebnanye laa p 1st tu PERAK then PULAU PINANG pehtu PERLIS@PARIS hikzzz (jgn nk paris sanad)
tu sume ap??
haaa,,saje la nk gtwu tmpt study aku
mmg jodoh aku ni lepas kt utaghara jee pn -___-"



aku dapat uitm arau,,kos spt di atas
hahahaa
beach boy aku beb #eh (perasan sudeh)
org update sal tempat sudy ni dh sedekad lepas,,aku??
haaaa,,,sbb aku ni pemalas nk hupdatee
heee :D
dikesempatan ni aku ni wish laa slmt mnymbut bulan puasa even dh ramadan ke-15
hahaha
baju raya dh bli ke blom??? sy dah !! *dance*hehehe
this year baju aku colour purple!!yeahhhh
aku bkn belieber hokay!!

 dikesempatan ni,,aku nk mintak maap dri hujung rmbut smpai hujung bulu kaki,,slah dn silap harap dimaapkn..(blom raya pn kn)..
slamt menyambut bln ramadan al-murbarak (bkn al-MURtabak)
sekian~~~


2 comments:

E'in said...

wah! jauhnye... blaja rajin2 ye.. :)

AIZAD AZHAR said...

hehe,,thax..insyallah ;)

copyright//aizadazhar(aie).barang terpelihara!!